20. srpna 2013

Moje TOP vůně kosmetiky

Krásné dopoledne přeji,

jelikož tu až do této chvíle byla samá recenze, rozhodla jsem se sepsat "kecací článek" o mých oblíbených vůních v kosmetice. Zatím jsem takové téma na blozích nikde neviděla a přitom mě to zajímá. Každá máme vkus na jiné vůně a určitě velký podíl na výběru třeba tělového krému, má jeho parfemace. Tak vám přináším soupis těch mých =o))

KOKOS
Nemůžu říct, že by to byla moje nejmilovanější vůně, ale nějakým záhadným způsobem mě hrozně přitahuje a prostě se jí nemůžu nabažit...pokud si mám vybrat nějaký produkt, a je mezi nimi ten kokosový, sahám po něm. Je to příjemná, sladší vůně a je tak typická, že si ji nelze splést s ostatními. V této parfemaci vlastním tělový krém od Baley a měla jsem i kokosové šampony. Kokos byl pak z vlasů krásně cítit. A nemůžu samozřejmě zapomenout na kokosový olej - to je tak všestranná věcička, že by neměla chybět u nikoho v domácnosti =o)


www.google.cz




MELOUN
Ach ano... vůni melounu ve všem já můžu... připomíná mi totiž hrozně léto, sluníčko, vodu... Vůně je tak šťavnatá a lehká, že jí s oblibou používám právě v létě. Vlastním melounové tělové máslo od Dermacolu, melounová patlátka na rty od Baley a měla jsem melounový tělový sprej od Oriflamu, který byl brzy pryč, jelikož jsem ho používala každou chvilku =oD

www.google.cz
ČOKOLÁDA
Kupodivu, kosmetiky s vůní čokolády je opravdu hodně. Nejspíš to není jen moje zamilovaná vůně =o)). Můžu si alespoň zhřešit tak nějak zdravě, někdy mám skoro pocit, že jsem tu čokoládu opravdu snědla, i když jsem si na tělo napatlala jen něco, co mi pravou čokoládu silně připomíná. Měla jsem moc ráda sprchový gel a tělové mléko od Dermacolu s vůní belgické čokolády a pomeranče! Pak mám kakaové tělové máslo od Baley ( mě voní čoko a kakao dost podobně ) a měla jsem čokoládové tělové máslo  od Ziaji. Musím ale říct, že produkty s čokoládovou vůní používám raději v zimě. Jsou takové teplé, sladké a mě připomínají Vánoce a teplo domova.

www.google.cz


MERUŇKY
Momentálně moje asi nejzamilovanější parfemace ze všech. Snad nikdy se mi "neočuchá" =oD Miluju jí ve všem. Mám meruňkové tělové i pleťové peelingy, tělová mléka a mívala jsem i meruňkový parfém. Vlastním i meruňkový bio olej, ovšem ty z vás, kteří se v olejích alespoň trochu vyznají vědí, že ten nevoní po meruňce jako takové, ale spíš po pecce, takže to není zrovna to, co já očekávám...Vím, že Manufaktura dělá teď meruňkové parfémy, tak se je chystám očuchat - jestli to ještě stihnu, je to totiž limitka...=o) Pokud víte o něčem meruňkovém, dejte vědět - skáču po tom =o)))

www.google.cz
JASMÍN
K jasmínové vůni jsem si musela trochu prošlapat cestičku...Kdysi dávno jsem si totiž koupila pleťový olej od Saloosu s vůní ylang ylang a ta vůně se mi strašně zalíbila. Jelikož se ale nedělá mnoho kosmetiky s touto parfemací, pátrala jsem, co by jí bylo nejvíce podobné - a volba padla právě na jasmín =o) Je to taková exotická, dřevitá, intenzivní vůně - a je mi naprosto jasné, že rozhodně nelahodí každému. Já jí mám ale moc ráda. Teď mám nový tělový sprej s vůní jasmínu a od té doby v podstatě nepoužívám parfém =oD

www.google.cz

MANDARINKA
Taky tak milujete vůni kůry z čerstvě oloupané mandarinky? Já ano... a proto není divu, že jí vyhledávám i v kosmetice. Mám mandarinkový balzám na rty a taky mandarinkové tělové máslo od Alverde a ta vůně je mi hrozně příjemná - citrusová, svěží, povzbudivá a opět typicky letní!

www.google.cz

ZELENÝ ČAJ
Nikdy jsem si nedovedla moc představit, jak může vonět něco, co má jako hlavní složku zelený čaj. Pak jsem si ale koupila nějaký sprcháč se zeleným čajem a byla jsem lapena... svěží a jemná vůně, taková čistá. Mám tělové spreje a mívala jsem i tělové mléko s touto parfemací a opravdu mému nosu velmi lahodily!

www.google.cz
To by bylo tak nějak vše... Určitě jsem na něco zapomněla, ale samozřejmě je zde mnoho parfemací - jako třeba grep, pomeranč, mango, hrozny, pistácie a další, které mi taky velmi voní a ráda si kupuji výrobky s takovou parfemací, ale už to prostě nejsou ty, po kterých bezmyšlenkovitě sahám a musím je mít =oD
Abych ještě pro úplnost dodala, které parfemace naopak nevyhledávám - tak je to vanilka, růže, citron, levandule, jahody a maliny. Nevím proč, spousta lidí je miluje, ale třeba mám teď takové období a až nebudu moct cítit ty, bez kterých teď nedám ani ránu, možná se pokorně uchýlím k těmhle =o)))

Co vy a vaše TOP vůně??? Pokud máte svůj blog, a budete mít čas a náladu, sepište také článek o svých TOP vůních a hod'te mi odkaz - moc ráda si počtu, co rádi vaše nosíky =o))) a vy ostatní se se mnou podělte v komentářích =o)

Mějte krásný den!


6 komentářů:

  1. To je hezký nápad na článek! A milé čtení. S kokosem i čokoládou, mandarinkou, čajem a jasminem souhlasím, ale meloun mě moc neláká. Jako malá jsem ho nesnášela, poslední léta si v létě tak jednou/dvakrát kousek dám, takže ho nevyhledávám ani v kosmetice. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář =o)) tak s melounem to chápu, asi bych taky nevyhledávala vůni něčeho, co obecně moc nemusím... ještěže s vůní kmínu se nic nedělá =oD ten zase nemám ráda já...=o))

      Vymazat
  2. Pokud už nemáš, Avon má tělový sprej meruňka a bambucké máslo.

    OdpovědětVymazat
  3. :DD mame to uplne rovnako, len ja by som este pridala mango!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)