17. srpna 2013

Lavera - matující vyrovnávací krém s měsíčkem a zázvorem

Krásné odpoledne,

jak jsem nedávno avizovala, přicházím se slibovaným článkem o pleťovém krému od Lavery. 

Hledala jsem krém, který by dokázal mojí smíšenou až mastnou pleť zmatovat a zároveň hydratovat. Volba padla na matující vyrovnávací krém s měsíčkem a zázvorem. Slibuje účinnou péči tam, kde je to nejvíce potřeba - suchá místa vyživí a mastné partie hloubkově hydratuje. Má nechávat pokožku v rovnováze, zdravou a sametovou.

 Obal se mi líbí - řekla bych, že tohle má Lavera vychytané. Působí to čistě, nepřeplácaně a funkčně. Samotný krém je v 30 ml tubě, koupíte jej v papírové krabičce. Dávkování je bezproblémové a klasické.

Ke složení nelze mít výhrady, jelikož se jedná o krém v biokvalitě. Pokud vás ale INCI zajímá, přidávám foto:
Konzistence je krémová, není to žádný lehký gelík, ale také to není nic hutného, co by se vám na pleti vstřebávalo hodinu. Co je ale okouzlující je vůně! Netuším, k čemu bych jí přirovnala. Zázvor ani měsíček tam necítím, je to vůně jemná, svěží a příjemná. Rozhodně není intenzivní a na pleti ji cítíte jen chvíli. Troufnu si říct, že tohle musí vonět každému =o)
Teď už tedy k účinkům. Kdo četl mojí nedávnou recenzi na krémy s mátou a lopuchem, už ví, že moje pleť si poslední dobou opravdu dělá co chce a rozhodně není bezproblémová. Proto musím bohužel říct, že mojí smíšenou až mastnou pleť vůbec nematuje. Možná by nebyl špatný na zimu, ale v létě tedy rozhodně ne. Je pravda, že krásně hydratuje a je velmi příjemný. Já si ho ale kupovala s vidinou toho, že mi pleť tak nějak vyrovná do trochu přijatelnější podoby, a to bohužel nezvládnul.
Komu bych ho ale určitě doporučila, jsou lidé s normální až lehce smíšenou pletí. Tady si myslím, že krém odvede skvělou práci a bude opravdu fungovat tak, jak má!

Takže za mě 3/10, čímž nechci říct, že by byl krém špatný...jen prostě nevhodný na můj typ pleti. Koupila jsem jej za 297 Kč v Biooo v Kotvě. Seženete jej i v DM - ale za poměrně značně vyšší cenu.

Máte zkušenost s pleťovými krémy od Lavery?

Mějte krásný den =o)

4 komentáře:

  1. Ahoj, byla jsem hodně zvědavá na Tvou recenzi tohoto krémíčku, protože jsem shodou okolností zrovna testovala vzorek, no taky jsem čekala zázraky se přiznám :-). A nic moc se nedostavilo, většinou na mě Lavera působí moc dobře, mají vychytané konzistence i vůně a účinky taky, ale tady to u mě taky vyšlo na prázdno (dokonce i ta vůně, nějak jsem čekala jinou, ale byla příjemná kupodivu květinová :-), určitě nematuje a souhlasím, že možná na zimu, ale to zas já budu sušenka a mám pocit,že to bude málo a tak jsem nakonec raději zůstala u chemkové Vichy. Třeba od Lavery mi byl strašně příjemný hydratační s koenzymem Q 10, ten byl labůžo anebo krém s bílým čajem My Age, ale to jsou trošku už věkové záležitosti :-). Měj se krásně a přeju ať se boj s pupínky brzy vyplatí!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida! Já myslela, že je to jenom mým typem pleti, že se nic moc extra nekonalo, a teď vidím, že nejsem sama. Já mám Laveru ráda, ale řekla bych, že by neměli slibovat něco, co se ve finále vůbec neděje...Jediný rozdíl je ten, že já v zimě nemám pleť o moc sušší, tudíž uvidím, jak mi bude vyhovovat...taky teda doufám, že si do té doby dám pleť dohromady tím arzenálem, kterým jsem se teď vyzbrojila =oD Každopádně děkuji za krásný komentář, eM! =o))

      Vymazat
  2. Ta vůně mi připomíná bonbony Lipo... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! =o)