16. července 2013

Meruňkový peeling Alverde

Pro mojí smíšenou pleť je pravidelný peeling nezbytností. Jelikož ho ráda provádím víckrát, než 1x za týden, vždy koukám po nějakém, který by byl přírodní, za nízkou cenu a né moc hrubý. Všechny tyto požadavky mi splnilo Alverde s jejich meruňkovým peelingem.


Obsahuje jemné kuličky křemičitého gelu, které odstraní jemné nečistoty a odumřelé buňky. O ztracenou vlhkost a jemný vzhled se postará BIO olej s meruňkových jader a BIO výtažek z měsíčku lékařského.

Složení

Obal se mi líbí ( jak už jsem u alverďáckých výrobku zvyklá ) a dávkování je v tomto případě naprosto klasické a funkční.


Vůně - musím se přiznat, že když vidím jakoukoliv kosmetiku s vůní meruněk - beru jí, ať je to co je to =oD Ani tady vůně nezklamala a rozlývám se nad ní při každém použití. Konzistence je celkem hutná, krémová s jemnými peelingovými částečkami. Při kontaktu s vodou se ale zředí a roztírat a "šmrdlat" po obličeji jde velmi dobře. Musím říct, že je mi velmi příjemný, obličej nijak nedře, ale pokud více přitlačíte, lze peelingovat i daleko intenzivněji. Přírodní složení je jeho obrovským plusem - mám i meruňkový peeling od Freemana a zdaleka z něj nemám tak dobrý pocit. Svojí funkci plní skvěle - bez debat!



Za 75 ml zaplatíte v drogeriích DM kolem 60 Kč, což v poměru kvalita/cena není nic a jelikož peeling neprovádíme každý den, tak i nějak tu dobu vydrží. Rozhodně se vyplatí do něj investovat a já ho jistě koupím znovu! 10/10

Doporučíte mi nějaký přírodní pleťový peeling?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! =o)